گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت ترازوی مخصوص زعفران کشی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های ترازو مناسب زعفران کشیانواع ترازو مناسب زعفران ساخت ژاپنترازو های گرمی خود به چند مدل تقسیم می شوند:
قیمت ترازوی مخصوص زعفران کشی

به نظر شما ترازو مخصوص زعفران کشی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ آیا می توان از هر ترازویی برای وزن کردن زعفران استفاده کرد؟ قیمت ترازوی زعفران کشی به چه عواملی بستگی دارد؟ و از کجا می توان یک ترازو مخصوص وزن کردن زعفران خریداری کرد؟ به نظر شما چه ترازوی مناسب کشیدن زعفران است؟ آیا ترازوهای چینی که داخل بازار وجود دارند مناسب این کار هست یا خیر؟

در این قسمت می خواهیم ترازوهای زعفرانی را معرفی کنیم که مناسب زعفران کشی می باشند و شما می توانید از آن ها استفاده کنید. امروزه ترازوهای وزن کشی هوشمندی نسبت به چند سال قبل وارد بازار شده و در هر مدل دقت آن ها افزایش می یابد.

مدل های زیادی وجود دارند که شما از بین آن ها می توانید یک مدل را بسته به سلیقه خود انتخاب کنید.

مدل های ترازو مناسب زعفران کشی

  • ترازوهای AND ساخت ژاپن
  • ترازوهای چینی
  • ترازوهای ایرانی

نکته ای که شما باید در انتخاب ترازو به آن دقت کنید این است که حساسیت دستگاه بالا باشد و دقت آن 0.01 یا 0.001 باشد. البته بیشتر در بازار شما می توانید دقت 0.01 را پیدا کنید که این دقت مناسب وزن کردن زعفران می باشد.

توجه داشته باشید که از دقت 0.1 آن استفاده نکنید! چون درصد خطای آن در حد گرم می باشد و ممکن است به زیان شما تمام شود! ترازوهای ساخت ژاپن دارای مدل های زیادی هستند که البته دقت آن ها 0.01 یا به اصطلاح سه صفر می باشد.

انواع ترازو مناسب زعفران ساخت ژاپن

  • ترازوی زعفران مدل HT120 ساخت ژاپن
  • ترازوی زعفران مدل EK200I ساخت ژاپن
  • ترازوی زعفران مدل EK300I ساخت ژاپن
  • ترازوی زعفران مدل EK410I ساخت ژاپن
  • ترازوی زعفران مدل EK610I ساخت ژاپن

این ترازو ها واحدهای متفاوتی دارند که وزن گرم مناسب کار زعفران می باشد. یعنی شما اول کار باید بر روی واحد گرم ترازو را تنظیم کرده و در یک جای کاملا صاف اقدام به وزن کردن زعفران با این ترازو ها کنید. البته ناگفته نماند که بر روی صفحه نمایش این ترازو ها گزینه ای وجود دارد که اگر ترازوی شما در یک مکان صاف وجود داشته باشد، تراز بودن آن را نشان می دهد.

ترازو چینی در سه گروه ترازوی فروشگاهی ، ترازوی آزمایشگاهی و ترازوی گرمی تولید می شوند، ترازوی چینی دارای کیفیت های گوناگونی بوده که بیشتر با عنوان ترازوی دیجیتال با کیفیت پایین شناخته شده است اما ترازوی چینی دارای کیفیت های متفاوتی است.

  • ترازو فروشگاهی
  • ترازو آزمایشگاهی
  • ترازو گرمی

ترازوی دیجیتال گرمی با توزین بسیار دقیق و سرعت بالا در پایدار نمودن وزن دارای ظرفیت 500 گرم بوده و دقت در خطا برابر با 0.01 گرم است و می تواند هر گرم مواد را در معادله ی تقسیم بر 100 محاسبه و تشخیص دهد ، ترازوی گرمی دارای نمایشگر واضح با پشت زمینه بوده و در تمامی محیط ها قابل استفاده است.

ترازو های گرمی خود به چند مدل تقسیم می شوند:

  • ترازو جیبی (تنوع نوع این مدل بسیار زیاد است)
  • ترازو ثابت (ابعاد این نوع ترازو نسبت به جیبی بزرگ تر است)

ترازوی دیجیتال چینی دارای دقت 0.01 و نهایت تا وزن 500 گرم مناسب کار زعفران کشی می باشند. اگر به دنبال ترازویی دقیق و عمری با دقت 0.01 گرم برای اندازه گیری زعفران و ادویه جات و … همچنین ترکیبات دارویی و سنگها و فلزات تزئینی و قیمتی وهمچنین جواهرات و… هستید این ترازو ها می تواند کارایی داشته باشد.

یک از ترازوهایی که دارای دقت 0.01 و تا وزن 500 گرم وزن مفید دارد ترازوی دیجیتال مدل SF400C می باشد که برای وزن کردن زعفران آن را به شما پیشنهاد می دهیم. این ترازوی دیجیتال محفظه دار, با امکان خاموشی خودکار, و با قابلیت تبدیل واحد ها , دارای تاییدیه CE اروپا می باشد و داشتن ویژگی هایی از جمله چراغ صفحه نمایش در شب, صفر شدن خودکار, قابلیت کارکرد با باتری و آداپتور, مصرف کم باتری, همچنین قابلیت قطعه شماری و جنس بدنه قابل بازگشت به طبیعت, آنرا از نمونه های مشابه متمایز می سازد.

قیمت ترازوی مخصوص زعفران کشی

وزن دستگاه با محفظه:520 گرم قطر صفحه اندازه گیری 12 سانتیمتر سایز دستگاه :5*22*15(بدون محفظه) و 15*22*15(با محفظه) می باشد . گیج اندازه گیری دستگاه زیر آن حک شده است. داشتن باتری همراه و آداپتور و محفظه آنرا از نمونه های مشابه متمایز می سازد.

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید