گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشنده پاکت مقوایی زعفران

آنچه در این مقاله می خوانید...

پاکت مقوایی زعفرانویژگی پاکت مقوایی زعفران باکیفیتپاکت مقوایی زعفرانابعاد پاکت مقوایی برای بسته بندی زعفران باید چه اندازه باشد؟قیمت انواع پاکت های مقوایی زعفرانپاکت مقوایی زعفرانخرید پاکت مقوایی زعفران در بهترین کیفیت
پاکت مقوایی زعفران

فروشنده پاکت مقوایی زعفران انواع طرح ها و ابعاد را برای بسته بندی این محصول با قیمت های ارزانی در اختیار مشتری می گذارد.
در قدیم بسته بندی مواد غذایی با کاغذ یا پلاستیک بوده و بخاطر همین کیفیت محصول را پایین می آورده است، اما امروزه با فناوری نوین و ایجاد طرح و جنس های جدید بسته بندی از طریق پاکت های مقوایی، قوطی و شیشه انجام می گیرد.برای همین باعث می شود که محصول بسته بندی شده ماندگاری بالا داشته و مردم استقبال بیشتری از آن کنند.

مثلا یکی از محصولاتی که باید مورد بسته بندی قرار گیرد، زعفران است و می توان آن را با بسته های جدید در مقدار متفاوت از فروشگاه ها خریداری کرد.اما بسته بندی هایی که برای زعفران بکار می گیرند از جنس های مختلفی تولید می شود که یک نمونه از پرفروش ترین آن پاکت های مقوایی است‌.

چاپ پاکت بسته بندی زعفران

پاکت های مقوایی زعفران ابعاد و اندازه های متنوعی دارند و توسط خریداران طرح های آن انتخاب می شود.تعداد پاکت های مقوایی برای زعفران بستگی به آن خریدار دارد که چه تعداد در چه اندازه ای بخواهد.
در پاکت های مقوایی زعفران ها بصورت گرمی ریخته می شود که به سالم ماندن و ماندگی آن کمک می کند.بنابراین فروشندگانی هستند که می توانید انواع پاکت های مقوایی زعفران را در ضخامت و طرح های متنوع با قیمت ارزانی سفارش دهید.

پاکت مقوایی زعفران

ویژگی پاکت مقوایی زعفران باکیفیت

  • ضخامت مناسب
  • رنگ و طرح ثابت
  • ابعاد متفاوت
  • وزن سبک
  • مستحکم بودن آن
  • دارای جای آویر حلقه
  • رنگ های مختلف
  • امکان چسباندن لیبل روی آن
  • امکان مشاهده زعفران در آن

پاکت مقوایی زعفران

ابعاد پاکت مقوایی برای بسته بندی زعفران باید چه اندازه باشد؟

برای ابعاد نمی توان اندازه دقیقی را گفت، چون مقدار زعفرانی که در آن ریخته می شود بستگی به خود خریدار دارد که باید سفارش دهد تا ابعاد آن مشخص شود.
اما این ابعاد می تواند از اندازه های کوچک تا بزرگ تهیه شود که نیاز مشتریان برطرف شود و محصولشان در این پاکت های مقوایی سالم و بهداشتی بمانند.

چاپخانه بسته بندی زعفران با بهترین قیمت

قیمت انواع پاکت های مقوایی زعفران

پاکت های مقوایی زعفران در طرح های شیکی تولید می شوند که قیمت های مشخصی ندارد و هر ساله این طرح ها شیک تر می شود.اما تمامی این پاکت ها مقوایی نسبت به جنس های دیگری مثل قوطی یا شیشه با قیمت پایینی به فروش می رسد.
بنابراین اگر می خواهید از تمامی پاکت های مقوایی طرح دار و ساده با ابعاد مختلف آگاه شوید، می توانید با این سایت تماس گرفته و اطلاعات دقیقی را کسب کنید.

پاکت مقوایی زعفران

خرید پاکت مقوایی زعفران در بهترین کیفیت

کیفیت پاکت مقوایی خیلی مهم است که وقتی زعفران در آن ریخته می شود نباید زود پاره شده و زعفران بیرون بریزد.بنابراین در خرید پاکت مقوایی زعفران باید به جنس و کیفیت آن دقت زیادی داشته باشید تا بهترین نوع را با مارک خوب و معتبر تهیه کنید.

چاپ پاکت بسته بندی زعفران

محمد قربانی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

گروه ثمین پک شما را به خرید بهترین قوطی و بسته بندی زعفران دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما  از طریق واتساپ ارتباط بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید